رز فرشته زندگیرز فرشته زندگی، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره

رز دسته گل مامان

تولد 1سالگی

1392/4/7 10:16
نویسنده : مامان ریحانه
582 بازدید
اشتراک گذاری

رز

شکموی مامان همه چی خوردنی نیست

رز

محمد جون - رز گل-فاطمه جون- امیر علی جون

رز

بدون شرح

رز

قربونت برم هیچ جا نمیخندیدی چون چشمات خیلی اذیتت کرد

رز

قربونت برم شب قبل پشه ها بهت فرصت ندادن همه جاتو خوردن

رز

مامان میمیره برای چشمکات

رزرز

رقاص منی

رز

یکمم دست دسی کردی

رز

اینم کیک

رزرزرزرزرزرزرزرزرزرزرز

رزرزرزرزرز

 

گل دخترم مامان خیلی دوست دارم

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (15)

مهسا مامان نورا
2 تیر 92 15:51
مبارک مبارک 1 سالگیت مبارررررررررک خاله جون دست دایی جونتم درد نکنه داداشا همیشه مهربونن اونم واسه خواهرزادهاشون دخترم باشه که دیگه نگو
مامان ملیکا
3 تیر 92 0:43
چقدر تولد قشنگی شد مبارکه رز قشنگم انشاالله 120 ساله بشی گلم چقدر خوبببببببببببببببببببببببببببببب چه خاله و دایی مهربونی خوش به حالت ریحانه جون دستاشون درد نکنه
مامان مهرزاد جان
4 تیر 92 8:40
نازگلکم تولدت مبارک چه کیک خوشکلی خودت دیگه از کیکیت خوردنی تر شدی ماشاله


مرسی خاله جونم شما لطف داری
مامان اميرحسين و ارميا
4 تیر 92 12:56
رز عزيز تولدت مبارك .راستي مامان رز من از وبلاگ سام من اميرحسينم آدرس ما عوض شده.خوشحال ميشم اونجا بياي پيشمون رز ناز رو ببوس


حتما عزیزم
صفورا مامان آوا
4 تیر 92 13:22
واااااااااااااای خداااااااااااااایه من تولد با تم رز برای رز خوشگل عااالی بود مخصوصا کیکش خودش که دیگه سرور همه رزای عالمه


ممنون خاله مهربون شما لطف داری. آوا جونمو ببوسین
ღ مونا مامان امیرسام ღ
5 تیر 92 2:27
تولدت مبااارک رز گل خانم
کیکت خیلی قشنگ بوده.خیلی هم متفاوت.من که خیلی خوشم اومد
دست مامانی و مامان معصومه هم بابت غذاها درد نکنه
وووووی پشه ها چکار کردند عروسکمون رو


مرسی خاله جووووووووون
مامان الیناجونی
5 تیر 92 15:19
سلام دوست گلم واییییییییییی چه جشن خوشمزه ای چه غذاهاییی دهنم آب افتادبه به دست گل همگی درد نکنه خاله جون تولدت مبارک ایشاا... 120 ساله شی عسسسسلللم. راستی الینا تو جشنواره تابستانی شرکت کرده اگه لطف کنی کد 169 رو به شماره پیامک 20008080200 ارسال کنی خیلی ممنون میشم
مهسا مامان نورا
6 تیر 92 14:34
سلام دوست خوبم نورا در مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده است لطفا کد 190رو به شماره 20008080200پیامک بزنید سپاسگذارم .منتظر رأیتونم خاله جونی
ღ مونا مامان امیرسام ღ
9 تیر 92 8:33
سلام دوست خوبم.ممکنه به این ادرس برید و به امیرسام خرمی امتیاز 5 رو بدید ممنون میشم.اگر قبلا به کس دیگه ای رای دادید بازهم میتونید رای بدید.تا 8 مرداد هم وقت دارید.ممنون گلم. soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=7
لاله
19 تیر 92 16:29
عزیـــــــــــتزم تولدت مبارک ببخشید که ما دیر اومدیم واسه تبریک من مسافرت بودم عزیزم ایشالا تولد 100 سالگیت ماهک من ماشالا چه خانومی شدی دست مامان با سلیقه درد نکنه خیلی زخمت کشیده مجددا" تولدت مبارک
لاله
19 تیر 92 16:29
عازم یک سفرم سفری دور به جایی نزدیک سفری از خود من تا به خودم مدتی هست نگاهم به تماشای خداست و امیدم به خداوندی اوست فرا رسیدن ماه مبارک رمضان ، ماه بارش رحمت الهی مبارک
خاله مرمر
23 تیر 92 2:33
تولدش مبارک با تاخیر عروسش کنین انشاالله
نرگس مامان باران قلنبه
28 تیر 92 16:39
سلام عزیزم تولد گل دختری مبارک ایشالا تولد 120 سالگیت رز جونم کیک تولدش خیلی قشنگه
مهسا مامان نورا
30 تیر 92 18:02
کجایی پس بابا دلمون واست تنگ شده
خاله زوزی
6 شهریور 92 23:20
سلام ریحانه جون گر چه خیلی دیره ولی تولد رز کوچولو مبارک. خیلی عزیزه. زنده باشه الهی دست شما هم درد نکنه بابت این تولد باشکوه و قشنگ.