رز فرشته زندگیرز فرشته زندگی، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره

رز دسته گل مامان

لغات جدید

1392/2/3 20:25
نویسنده : مامان ریحانه
450 بازدید
اشتراک گذاری

رز گلم تمام زندگی من با تمام وجودم دوستت دارم و لحظه لحظه زندگیمو با وجود با ارزش تو سپری میکنم

لغات جدیدی که یاد گرفتی

اویل به مامان می گفتی : مه اما الان میگی : ماما

بابا : به

ببعی : بههههههههههه

دایی مهدی: دادا

کمی هم شر تاب تاب عباسیو بلدی

 

و یه تشکر ویژه دارم از دوستان عزیزم که به یاد ما بودن و تنهامون نزاشتن وقعا سپاسگذار هستم و شرمنده خوبی های بی نهایت شما دوستان گلم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

mamane helena
4 اردیبهشت 92 1:50
vay azize delam ba in aksaye khordanish boossssssss
مامان ریحان عسلی
4 اردیبهشت 92 18:35
سلام هزار ماشالا چقد رز جون بزرگ شده خدا نگه دارش باشه ای جونم دخترمون کم کم داره حرفم میزنه
منا مامان امیرسام
11 اردیبهشت 92 2:32
____█████____█████ ___██♥◊◊◊◊██_██◊◊◊◊♥██ _██♥◊◊___◊◊█_█◊◊___◊◊♥██ ██♥◊◊_____◊◊█◊◊_____◊◊♥██ ██♥◊◊______◊◊◊______.◊◊♥██ ██♥◊◊_______◊________◊◊♥██ _██♥◊◊______________◊◊♥██ __██♥◊◊___________◊◊♥██ ____██♥◊◊_______◊◊♥██ ______██♥◊◊__◊◊♥██ ________██♥◊◊ ___________██♥◊◊ _____________██♥◊◊ _______________██◊ آســـــــــمانی پر گل دشـــــــــــــــــــتی پر ستاره تقدیم به تویی که بهشــــت زیر پایت است ... ♥ روزت مبارک بانو ♥
مامان الیناجونی
11 اردیبهشت 92 10:19
مادر نمــای قــدرت دنیـــای خلقـــت است مادر به مـا ز ایــزد یکتــا فضیـــلت است فـردوس را بــــه زیر قدمهـــاش مانده رب کـو را مقــام، بعــد خـــدا در عبـادت است . روزت مبارک مادر
لاله
11 اردیبهشت 92 11:30
بهترین و زیباترین گلهای دنیا تقدیم به کسیکه جنسش کیمیا عهدش وفا مهرش صفا و حسابش از همه جداست ...باران کوثر نثار گل گل رویت . روز قلب تمام خونه های گرم دنیا روز زن و مادر مبارک
مامان طنین
15 اردیبهشت 92 2:46
سلام من تو جشنواره اتلیه پاپا شرکت کردم لطفا به طنین طباطبایی رای بدین من به رای شما نیاز دارم. http://pix.papastudio.ir/Festival.aspx?fid=2
مامان الیناجونی
23 خرداد 92 18:56
ماشاا.... به این گل رزززززززززززززز